Hej,

Jeg skal støbe en bordplade i beton. Har hørt, at man skal have beton med flydemiddel i for at få det til at flyde bedre ud.

Jeg har købt Maxit Finbeton på k-rauta. Er der nogen, der ved, om der er flydemiddel i denne, eller om der findes flydemiddel at købe som tilsætning og blande i?

Eller bør jeg bruge en anden type beton?
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.