Hej,
Jeg skal støbe en bordplade i beton. Har hørt, at man skal have beton med flydemiddel i for at få det til at flyde bedre ud.
Jeg har købt Maxit Finbeton på k-rauta. Er der nogen, der ved, om der er flydemiddel i denne, eller om der findes flydemiddel at købe som tilsætning og blande i?
Eller bør jeg bruge en anden type beton?