G Gabbe1 sagde:
Jeg er usikker på hvilket tag du har set billeder af, men jeg tror ikke, det var isoleret på ydersiden. Jeg har bygget og renoveret flere huse gennem årene.
I mit nuværende hus (bygget -46) har jeg efterisoleret udvendigt på råsonten med 100mm celleplast. Da der tidligere kun var lidt savsmuld i skråtagene, gjorde det en stor forskel, både sommer og vinter.
Aha, tror det var et cirka 10 år gammelt indlæg. Kan ikke finde tråden. Hukommelsen svigter :)
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.