J justusandersson sagde:
Ja det bør være en nockbalk ifølge den røde streg også. Der bør være noget, der ligner en bjælke langs den grønne streg også, som hjælper med at holde oppe de tagbjælker, der tilhører hovedlænken. Den lilla streg er en ränndalsstöd i skæringen mellem tagformerne i L:ets indre hjørne. Så stiller valmningen til det også. Det bedste havde været, om du havde fundet en tagtegning også.
Desværre var dette de eneste tegninger, jeg fik ud fra kommunen, og jeg er helt sikker på, at der ikke findes nogle andre tegninger herhjemme. Jeg må simpelthen have lidt is i maven og rive loftet til foråret :) Alternativt kan jeg måske bruge en selfiepinne for at nå længere ind :D

Tak for hjælpen så langt!
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.