Hej Patrik
Dett kunne forklare, hvorfor mine svigerforældres Vittinge tegltag ser godt ud efter alle disse år, men vores forvitrer efter ikke engang 10 år.
Vi ville have et tag til 30-40 år fremad mindst, ikke 10 år som det ser ud nu.
Som jeg skrev i mit tidligere indlæg
Moniers Vittinge E13 enkelkupet = undgå!
/Fredrik