F ffrreeddrriikk123 sagde:
Hej Patrik
Dett kunne forklare, hvorfor mine svigerforældres Vittinge tegltag ser godt ud efter alle disse år, men vores forvitrer efter ikke engang 10 år.
Vi ville have et tag til 30-40 år fremad mindst, ikke 10 år som det ser ud nu.
Som jeg skrev i mit tidligere indlæg

Moniers Vittinge E13 enkelkupet = undgå!

/Fredrik
Ja, absolut. Hvis det nu er sandt, så må det jo være en perfekt måde at fortsætte med at sælge nyt tegl baseret på alle de ældre tag, der har holdt i så mange år, og forældre, der er tilfredse og anbefaler det til de yngre.

Før eller senere vil deres kvalitetsstempel dog blive ødelagt, hvis de er gået fra 40+ år til under 10 år med de nuværende batches...
 
  • Synes
torparavgrund og 1 anden
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.