Vi har en betontrappe indendørs, som jeg overvejer at lade beklæde med træ. Er der nogen ulemper eller risici ved at gøre det? En snedker, jeg har kontaktet, påstår, at der er risiko for, at trinene revner, når de bevæger sig med årstiderne og fugten, der kommer nedefra. Mens andre firmaer ikke siger noget sådant.
Hvad er rimeligt?
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.