Overvejer at bygge et LB-hus (totalentreprise). Vi er dog helt uvidende, når det gælder bygningskonstruktioner osv. Har man brug for at hyre en byggesagkyndig i så fald? Kan man stole på, at husfirmaets konstruktion både hvad angår jordarbejde, fundament og selve bygningen er tilstrækkelig god? Kan tilføje, at LB-hus selv står for kvalitetsansvarlig, som er inkluderet i prisen. Hvis vi skal hyre en anden, må vi dække omkostningerne selv. Modtager gerne tips og råd.
 
En uafhængig kvalitetsansvarlig kan altid være godt. Ved jo ikke, hvor upartisk en er, som får sine jobs af leverandøren.
 
Jeg føler måske også lidt sådan... Men samtidig vil man jo gerne holde omkostningerne nede så meget som muligt. Svær afvejning det her :-/
 
Tror det kan være værd det. En på mit arbejde fik sin overetage omgjort, da kvalitetsansvarlig ikke godkendte arbejdet.

Nu når vi skal lægge en etage mere på, fik vi anbefalingen af leverandøren at finde en selv, de kunne for så vidt formidle en kvalans, men syntes det var bedre, hvis vi gjorde det selv.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.