Hej! Vi har købt et hus bygget i 1950, hvor trætrappen på et tidspunkt gennem årene er blevet indklædt i noget, der ligner linoleum. Det sidder limet mod træet og er ret nemt at trække af, men der er stadig lim og fiber og meget klistret snavs tilbage. Hvordan ville I gå til værks for at få en fin trætrappe i stedet?