Jeg har to låger (hver 55 cm høj og 70 bred, med nogenlunde ordentlige hængsler) på indersiden af hvilke jeg nu planlægger at montere værktøjstavler. Jeg har "en masse" værktøj (skruetrækkere, hammer, buesave, mm) og tænkte at dette kan blive et godt sted at opbevare en del af det, med den ekstra bonus at det bliver lettere at finde det jeg leder efter sammenlignet med de forskellige kasser hvori jeg i dag opbevarer værktøj.
Jeg rangerer funktion som nr. 1, udseende nr. 2 og pris nr. 3.
Hvilken værktøjstavle synes I ville være bedst til formålet?
Jeg rangerer funktion som nr. 1, udseende nr. 2 og pris nr. 3.
Hvilken værktøjstavle synes I ville være bedst til formålet?
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 7 128 indlæg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 7,128 indlæg
AJ produkter har metalplade med firkantede huller til kroge mm
Lavpris alternativ Clas Ohlson, malet hulmasonit med små runde huller til kroge mm
Har begge slags, metal, hvor den bruges mest, og masonit, hvor den bruges mere sjældent
Lavpris alternativ Clas Ohlson, malet hulmasonit med små runde huller til kroge mm
Har begge slags, metal, hvor den bruges mest, og masonit, hvor den bruges mere sjældent
Mest praktisk er at sætte værktøjtavlen som dør, så du kan bruge den tosidet. Gerne med en solid ramme, så værktøjerne på indersiden hænger helt eller delvist i døren. I bunden af rammen laver du huller til insexnøgler og spor til spidserne på skruetrækkere og stemmejern. Men du skal sandsynligvis også anskaffe nye hængsler.
Klik her for at svare