26,053 læst ·
22 svar
26k læst
22 svar
Bedste terrasse skrue???
Når det kommer til pris og kvalitet, findes der et godt samspil for trallskruv.
Billigt = Lort
Dyrt = God kvalitet
Tænk på alt arbejdet og trallvirke, så bruger man ikke skrammel til skruer.
Måske hvis man er en fuskbygger for andre.
Billigt = Lort
Dyrt = God kvalitet
Tænk på alt arbejdet og trallvirke, så bruger man ikke skrammel til skruer.
Måske hvis man er en fuskbygger for andre.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 706 indlæg
I der synes billig skrue er skidt, kan I forklare, hvor forskellen ligger? Foruden prisskiltet og oplevet kvalitet?
For bare fordi jeg sælger noget dyrt, behøver det ikke at være bedre.
For bare fordi jeg sælger noget dyrt, behøver det ikke at være bedre.
Altvidende
· Västra götaland
· 10 931 indlæg
De krøller sig let, så kørte man for hurtigt fik de formen af en borersving cirka, så gik de af.... Men det kan jo være forskelligt fra batch til batch også...13th Marine sagde:
Nu bruger jeg de sidste, når jeg sætter gles...
Kig på 2018 diskussion om trallskruv hvorfor man skal bruge A4
https://www.byggahus.se/forum/threads/problem-med-trallskruv-som-gar-av-ejot.317311/
https://www.byggahus.se/forum/threads/problem-med-trallskruv-som-gar-av-ejot.317311/
Senest redigeret:
Nu til dags er det mere almindeligt at man lægger terrassebrædder med 145x28 eller 145x34.
Så bliver kræfterne endnu større på skruerne når terrassebrædderne bevæger sig afhængigt af fugt/tørke og temperatur.
Derfor kræves terrassebrædder-skruer som kan klare det.
Lægger man de gamle 95x22 fungerer det meste, hvis man ikke bekymrer sig om korrosion afhængigt af ydre miljø og stoffer i terrassebrædderne.
Der findes ingen fornuftig grund til at spare på terrassebrædder-skruerne, når terrasse og arbejde er den store omkostning.
Så bliver kræfterne endnu større på skruerne når terrassebrædderne bevæger sig afhængigt af fugt/tørke og temperatur.
Derfor kræves terrassebrædder-skruer som kan klare det.
Lægger man de gamle 95x22 fungerer det meste, hvis man ikke bekymrer sig om korrosion afhængigt af ydre miljø og stoffer i terrassebrædderne.
Der findes ingen fornuftig grund til at spare på terrassebrædder-skruerne, når terrasse og arbejde er den store omkostning.
Altvidende
· Västra götaland
· 10 931 indlæg
Klik her for at svare