optimum
Når det kommer til pris og kvalitet, findes der et godt samspil for trallskruv.

Billigt = Lort
Dyrt = God kvalitet

Tænk på alt arbejdet og trallvirke, så bruger man ikke skrammel til skruer.
Måske hvis man er en fuskbygger for andre.

I der synes billig skrue er skidt, kan I forklare, hvor forskellen ligger? Foruden prisskiltet og oplevet kvalitet?

For bare fordi jeg sælger noget dyrt, behøver det ikke at være bedre.

13th Marine 13th Marine sagde:
På vilket sätt? Nu har jag förvisso byggt staket med mina. Men tycker generellt det funkat bra.
De krøller sig let, så kørte man for hurtigt fik de formen af en borersving cirka, så gik de af.... Men det kan jo være forskelligt fra batch til batch også...

Nu bruger jeg de sidste, når jeg sætter gles... :)

• Synes
13th Marine
  • Laddar…
optimum
Nu til dags er det mere almindeligt at man lægger terrassebrædder med 145x28 eller 145x34.
Så bliver kræfterne endnu større på skruerne når terrassebrædderne bevæger sig afhængigt af fugt/tørke og temperatur.
Derfor kræves terrassebrædder-skruer som kan klare det.

Lægger man de gamle 95x22 fungerer det meste, hvis man ikke bekymrer sig om korrosion afhængigt af ydre miljø og stoffer i terrassebrædderne.

Der findes ingen fornuftig grund til at spare på terrassebrædder-skruerne, når terrasse og arbejde er den store omkostning.

• Synes
Leif i Skåne
  • Laddar…
Dan_Johansson Dan_Johansson sagde:
Jeg ville sige den billigste A4 af mærkeskruer. Har prøvet både Biltema/Byggmax og Heco, og der er helt klart større spild på Biltema/Byggmax....
Købte et større parti MFT-terrasseskruer (A4) på kampagne, 50 %. Er dette såkaldte "mærkeskruer"?

M Cameltoe sagde:
Købte et større parti MFT-trallskruer (A4) på kampagne, 50 %. Er dette såkaldte "mærkeskruer"?
Godt spørgsmål, jeg finder jo ingen hjemmeside ved en hurtig googling.....

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.