Hej

Skal rullespartle loftet, men jeg har brug for at punktsparte sømhullerne først hvor det er sluppet.

Skal jeg bruge noget specielt spartelmasse med f.eks. ekstra vedhæftningsevne? Jeg vil meget gerne sikre mig, at det holder i mange år fremover. Vil ikke være nødt til at gøre det om igen om 10 år, hvis spartelmassen skulle slippe over sømhovedet.
Eller fungerer alle spartelmasser lige godt til dette?
Et spikhul i et loft med en synlig søm, der mangler spartelmasse.

Er spartelmassen løsnet af sig selv, eller efter en handling?

Der gives ingen 10-års garantier, men jeg ville have brugt en vådrumsspartel som Scotte LW

GoForIt GoForIt sagde:
Har spartlet sluppet af sig selv, eller efter indgreb?

Nogle 10-års garantier gives ikke, men jeg havde brugt en vådrumsspartel som Scotte LW
Nej det har sluppet af sig selv, tror det er originalt fra 60'erne.

Tak for tippet, skal tjekke det ud!

Bevæger taget/skruen sig, så skal det jo udbedres først

GoForIt GoForIt sagde:
Bevæger taget/skruen sig, skal det jo ordnes før
Tror ikke det, det er jo gips. Det der er sluppet fra sømmet tror jeg er maling. Den er jo cirka 60 år gammel.

Jeg kan ikke finde lige netop Scotte LW på tube, kun i spand. Tror du, det fungerer med hvilken som helst vådrumsspartel?

N naikon sagde:
Tror ikke det, det er jo gips. Det som har sluppet på sømmen tror jeg er maling. Den er jo typ 60 år gammel.

Finder ikke lige Scotte LW på tube, kun i spand. Tror du det virker med hvilket som helst vådrumsspartel?
Besøg en rigtig farvebutik og bed dem finde det rette spartel fra deres sortiment

• Synes
naikon
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.