Hej skal glade, har haft lidt byggeri med rystelser på ejendommen overfor og fået lidt mindre revner i cementfugen.
Havde en del før, så marginal forskel, men skal til sommer tage fat på at udbedre nogle.
Har I forslag til at udbedre så små revner? Kan selvfølgelig fræse den eksisterende cementfuge væk og lægge ny, men det føles som et stort arbejde, da de er lidt overalt.
Vil gerne fuge, men det er svært at få det ind i så små revner. Hvordan ville I gøre?