Væg med fjernet puds, der afslører ujævn murstensoverflade, ved siden af et skab. er ikke sjovt. I over en uge har jeg spekuleret på, hvad jeg skulle gøre med mellemrummet på 5 cm mellem skab og bagvæg. Jeg forestillede mig, hvordan afstanden ville vokse yderligere, når overskabene skulle på. Og det tog alligevel flere dage at finde ud af, hvordan vi skulle klemme skabet ind uden at tabe Ikea-benene, som sidder helt løst. (vi limede dem på, men vær obs på, at det stadig er muligt at dreje på benene, så man kan justere i vater) I dag flyttede jeg skabet lidt forsigtigt og så, at bagvæggen jo er helt lige, det var en del af skorstenen, der stikker frem på kanten. Det nye var egentlig ikke, at jeg vidste det, men at jeg besluttede mig for at fjerne pudset. Det hjalp lidt. Nu overvejer jeg, om jeg skal spartle der? Alle disse store spørgsmål er så pokkers irriterende, så snart man skal gøre det mindste lille, suk!

Kommer det synes, så er vel svaret JA..

PS! Anvendes murstocken, så vær opmærksom på, at placeringen ikke hindrer en fremtidig brandsikringskontrol

• Synes
sofftis
  • Laddar…
Præcis, det kan ikke ses, men jeg tænkte også på brandsikring. Der er en lille kant, der går ud på væggen, så det har nok ingen betydning.. Men jeg overvejer fugen mod skorstenen. På den anden side sagde brandsikringen, at der var tilstrækkelig afstand til røgkanalen.

Nu er det klart, det tog flere uger pust. Jeg måtte tage lidt puds Indbygget skabsarrangement med skuffer og et køleskab dekoreret med tegninger og magneter, omgivet af murstensvæg og en dør. fra skorstenssiden også. Elsker kasserne som sluger masser.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.