BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 121 indlæg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48,121 indlæg
Velkommen til forummet!
Jeg kan ikke svare på den type spørgsmål, men de, der gør det, plejer at ville vide, hvornår huset er bygget samt se mindst en plantegning, men gerne også andre tegninger som en sektionsplan.
Jeg kan ikke svare på den type spørgsmål, men de, der gør det, plejer at ville vide, hvornår huset er bygget samt se mindst en plantegning, men gerne også andre tegninger som en sektionsplan.
Medlem
· Blekinge
· 10 117 indlæg
Jeg kan ikke forestille mig, at nogen af mellemvæggene i tilbygningen er bærende.
Tak for hurtige svar. Det, som man kan se under gipsplader, er isolering, der ligger oven over planker, som er placeret 30 cm fra hinanden. Undrer mig over, om disse er sømmet fast i spær eller ligger løse og støtter sig på bjælken, som jeg vil fjerne. Er nybagt husejer og bruger måske ikke den rette terminologi, så håber I forstår mig
Her er lidt flere billeder.
Klik her for at svare










