Har en bærende ydervæg som jeg skal tage ned tre meter af og sætte to dobbeltdøre á 140 cm, med en stolpe imellem.
Husvæggen er totalt godt 6 meter lang.

Rødt hus med hvide døre og vinduer, omgivet af græs og løv. Foran huset ses en container med byggematerialer og værktøj.
Vægpartiet med begge dørene samt vinduet skal fjernes og udskiftes.

Er det nok at have stolpen mellem dobbeltdørene samt på ydersiderne af hver dør, eller har jeg brug for at aflaste med en bærende bjælke over dørene? Det bliver altså lidt over 140 cm mellem de tre stolper.

Ydervæg med hoveddør, vindue og åbning; trærammer synlige. Delvist demonteret, skal erstattes med pardøre. Værktøj på gulvet.
Væggen med dørene samt vinduet på billedet skal fjernes. Stolpen, der skal stå mellem de nye dobbeltdøre, vil blive placeret der, hvor jeg har stillet et par hvide lister. (ved vinduet)

Der er tre spær på den del af væggen, der skal fjernes. Den midterste af dem havner ca. 10 cm fra den stolpe, jeg skal have mellem dørene.

Rødt hus med to hoveddøre og et mellemliggende vindue, set fra siden. Skov i baggrunden og en tagrende øverst.

Er det nok med stolper på ydersiden af hver dør samt en stolpe mellem dørene? Det bliver da godt 140 cm mellem hver stolpe, eller har jeg brug for en bjælke over dørene?

• Rødt træhus med to hvide døre og et vindue. Sollys rammer muren, omgivet af træer i baggrunden.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.