Hej, tænkte give mig i kast med trappen og har stødt på lidt problemer.
Havde tænkt mig at rive spær, eller i det mindste dele af den. Dog lidt usikker på om spær bærer trappen på nogen måde, synes ikke det burde være tilfældet, men er som sagt ikke helt sikker, deraf spørgsmålet til jer forhåbentlig bedre vidende :)

Trappen ser ud som følgende, spær er kun fastgjort mellem vangerne og er ikke forankret i gulv.

• Trætrappe med lodret spærre mellem vangerne, ikke forankret i gulvet. Plakater og møbler ses i baggrunden. Overvejes at fjerne spærre for renovering.
  • Træspær ved trappe, med løs skillevæg, uden fastgørelse til gulvet. Papkasser og taske i baggrunden på trægulv.
Jeg har en lignende trappe, hvor jeg har fjernet balustraden, og den er stadig ikke faldet sammen. :)

hehe skønt at høre. kunne ikke holde mig så spaljen er væk her også nu, prøvehoppet lidt og skiten sidder jo som bjerget. er vel bare at håbe på at det sidder som det skal, hvis ikke andet lærer jeg jo at mærke det ;D

Resultatet blev følgende:

• Hvid trappe med dekorativ julenisse og lysdekoration ved siden af. Mørkt trægulv og IKEA-pose i baggrunden.
  • Trætrappe i et hjem, set ovenfra, med åbne trin og varmt træfinish.
Det var jo virkelig et løft!

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.