Hej!
Jeg er ny på forummet og fuldstændig uvidende — jeg beder derfor om jeres viden.
Jeg bor i en andelslejlighed fra -65 og har for nylig malet lejligheden. Jeg benyttede også lejligheden til at skifte gulvsoklerne og bemærkede et for mig mærkeligt materiale i den ene indervæg. På indersiden af væggen sidder der en radiator og et vindue foroven. På den modsatte side er der en balkon.
Ved I, hvad dette er for materiale?