1,282 læst ·
9 svar
1k læst
9 svar
Hvad er dette for et materiale fra indervæg?
Bedrevidende
· östergötland
· 2 774 indlæg
Enig.. er det blødt?
Synes nok det ser ud som treetex.
Det der ser ud som byggboard fra 70'erne, en mellemting mellem Treetex og masonit.
Har sådan nogle i alle væggene i min kåk fra 1979.
!2-13 mm tyk.
Har sådan nogle i alle væggene i min kåk fra 1979.
!2-13 mm tyk.
Jeg ville først mistænke evt. fugt, sokkeltømmer, og evt. lim som kan reagere og afgive en heste/stald lignende lugt, men i et sommerhus kan det være lidt svært som sagt.
Det du har er byggboard, og vi har det samme i vores villa. Lugter ikke, men afhænger selvfølgelig af om det er blevet udsat for rygning eller lignende.
Det du har er byggboard, og vi har det samme i vores villa. Lugter ikke, men afhænger selvfølgelig af om det er blevet udsat for rygning eller lignende.
Klik her for at svare

