Hej,
Vi planlægger at bygge et Attefallshus med funkis-tag, altså højere i den ene ende og lavere i den anden. Mål ca. 6,8*4,4 m med hems. Vi overvejer en hems langs med, altså på langsiden, så hemsen kommer til at være på den høje del af huset, ca. 2,2 m dyb. Vi kigger på forskellige byggesæt og undrer os over, hvorfor ingen laver hems på langsiden, kun på kortsiden. Er der noget i den konstruktion, der ikke er godt?
mvh
Malin
Vi planlægger at bygge et Attefallshus med funkis-tag, altså højere i den ene ende og lavere i den anden. Mål ca. 6,8*4,4 m med hems. Vi overvejer en hems langs med, altså på langsiden, så hemsen kommer til at være på den høje del af huset, ca. 2,2 m dyb. Vi kigger på forskellige byggesæt og undrer os over, hvorfor ingen laver hems på langsiden, kun på kortsiden. Er der noget i den konstruktion, der ikke er godt?
mvh
Malin
Klik her for at svare