Hej!

Borede i dag i min lejlighed fra 1930'erne i både loft og væg. Materialet var meget porøst og svært for skruer at fæstne. Fra væggen kom der mørkegråt støv. Tænkte ikke så meget over det, men begyndte nu at spekulere på, om det kan have været noget skadeligt? Borede kun ca. 1-2 cm ind. Brugte man asbest eller blåbetong så tæt på, eller var det længere inde i væggen? Hvad kan det ellers have været for materiale? Hvad skal jeg gøre, bor i lejelejlighed.
 
Sandsynligvis slaggerplader, ingen asbest.
 
  • Synes
16386
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.