1,418 læst ·
2 svar
1k læst
2 svar
Armeringsafstandsstykker Hvor kan jeg købe fornuftige sådan nogle?
Hej!
Leder med lys og lygte efter armeringsafstandsstykker uden alt for lang leveringstid. Gerne lokalt = Borlänge og omegn.
Biltema har jo nogle afstandsstykker, ærligt talt lidt i overkanten på prisen med tanke på, hvad man får. Jeg synes, de er meget bløde.
Byggmax har leveringstid på 5-6 uger, så det går ikke. Finder ingen anden netbutik, der har det. Tips modtages med tak!
Vi skal støbe ca. 120m2, så vi har brug for et par stykker. Jeg ved ikke, om anbefalingen ligger på ca. 4 stk. pr. m2, så jeg har brug for ca. 500.
I byen findes Woody Bygghandel (Fröbergs) og Karl Hedin, jeg har ikke tjekket med dem endnu...
Hjælp
Leder med lys og lygte efter armeringsafstandsstykker uden alt for lang leveringstid. Gerne lokalt = Borlänge og omegn.
Biltema har jo nogle afstandsstykker, ærligt talt lidt i overkanten på prisen med tanke på, hvad man får. Jeg synes, de er meget bløde.
Byggmax har leveringstid på 5-6 uger, så det går ikke. Finder ingen anden netbutik, der har det. Tips modtages med tak!
Vi skal støbe ca. 120m2, så vi har brug for et par stykker. Jeg ved ikke, om anbefalingen ligger på ca. 4 stk. pr. m2, så jeg har brug for ca. 500.
I byen findes Woody Bygghandel (Fröbergs) og Karl Hedin, jeg har ikke tjekket med dem endnu...
Hjælp
Woody bør definitivt have.50talshusBlg sagde:Hej!
Leder med lys og lygte efter armeringsdistanser uden alt for lang leveringstid. Gerne lokalt = Borlänge og omegn.
Biltema har jo lidt distancer, ærligt talt lidt i overkanten på prisen med tanke på, hvad man får. Jeg synes, de er meget bløde.
Byggmax har leveringstid på 5-6 uger, så det går bort. Finder ingen anden netbutik, der har det. Tips modtages med tak!!
Vi skal støbe ca. 120m2, så vi har brug for et par stykker, ved ikke om rek ligger på ca. 4 stk. per m2, så ca. 500 har jeg brug for.
I byen findes Woody bygghandel (Fröbergs) og Karl Hedin, jeg har ikke tjekket med dem endnu...
Hjælp![]()
Jeg skal slå Woody en pling og spørge hvad de har 
Ringede lige til Karl hedin og de havde
til fornuftig pris desuden 
Ringede lige til Karl hedin og de havde
Klik her for at svare