Hejsa!
Er i gang med at forlænge mit hus med ca. 4,5 m 1,5 etage. Over førstesalen oppe ved mønningen har jeg lavet et lavt hældende tag som en terrasse. Jeg overvejer nu at anlægge en græsplæne der. Måske lidt søgt, men det ville være ret sejt, synes jeg. Overvejer nu, hvad der kræves med hensyn til vægt, vand og fugt, har nogen nogle forslag?