Hejsa!
Er i gang med at forlænge mit hus med ca. 4,5 m 1,5 etage. Over førstesalen oppe ved mønningen har jeg lavet et lavt hældende tag som en terrasse. Jeg overvejer nu at anlægge en græsplæne der. Måske lidt søgt, men det ville være ret sejt, synes jeg. Overvejer nu, hvad der kræves med hensyn til vægt, vand og fugt, har nogen nogle forslag?
 
Hej! Hvordan gik det med projektet? Jeg overvejer selv at forlænge vores græsplæne, som slutter i en skråning. I stedet for at fylde op, vil jeg bygge en terrasse og lægge græs på. Må nok også sætte vægge som beskyttelse mod kulde. Og så får man jo næsten en jordkælder med i købet. Det er vel vinterkulde, dræning & tilstrækkeligt meget jord, så man ikke behøver at vande hver dag, som er vigtigt at tænke på.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.