1,176 læst ·
4 svar
1k læst
4 svar
Anbefaling af fræserstål til 16mm gulvvarmeslange
Halløj, jeg er i gang med at lægge gulvvarme og har købt LK færdigsporede plader. Jeg fik et chok, da jeg så prisen på LK fræsejern og læste anmeldelserne. Er der nogen, der har nogle tips/erfaringer med et andet fabrikat?
Nu kan jeg naturligvis ikke huske, hvornår jeg bestilte, men var ret så sikker på, at de kom fra en virksomhed i Danmark og orange i farven.
Var nede i kælderen og kiggede, men kan ikke se noget mærke på dem. Jeg købte 2 stk. og har for mig, at jeg betalte omkring 7-800 for det.
Måske ikke meget til hjælp med dette svar 🤷♂️
Var nede i kælderen og kiggede, men kan ikke se noget mærke på dem. Jeg købte 2 stk. og har for mig, at jeg betalte omkring 7-800 for det.
Måske ikke meget til hjælp med dette svar 🤷♂️
https://cuttingtools.se/products/halkaelsfraes-19mm-r95-till-16mm-golvvaemeslang-8mm-skaft-z11
Efter en del søgning, er jeg ret sikker på, at det var her, jeg købte dem, selvom jeg tilsyneladende tager fejl med prisen.
Kan det være sidste sommer, jeg købte dem, så det er klart, at en del kan være sket med prisen.
Efter en del søgning, er jeg ret sikker på, at det var her, jeg købte dem, selvom jeg tilsyneladende tager fejl med prisen.
Kan det være sidste sommer, jeg købte dem, så det er klart, at en del kan være sket med prisen.
Klik her for at svare