Jeg har brug for nogle få meter isoleret Alupex 16mm (f.eks. https://www.dinvvsbutik.se/sv/artiklar/lk-u-ror-a16x29mm-i.html men det går fint med et andet mærke) men finder kun i 50 m længder.

Nogen der ved, hvor man kan få fat i kortere? Tænker, at der må blive en hel del til overs fra forskellige projekter.

tommib
Skal det være netop 16 mm? Jeg tror, at jeg måske har nogle stykker 20 mm tilbage. Kan gå og kigge i skuret, hvis du vil. Det er i så fald Uponor AluPEX

• Synes
Krokkodriljo
  • Laddar…
Køb rør og isoler selv?

• Synes
Krokkodriljo
  • Laddar…
tommib tommib sagde:
Må det være præcis 16 mm? Jeg tror, at jeg måske har nogle stykker 20 mm tilbage. Kan gå og kigge i opbevaringen, hvis du vil. Det er i så fald Uponor AluPEX
Ja, det skal være 16 mm, da jeg skal erstatte eksisterende, der er frosset i stykker. Tak alligevel!

A atomlab sagde:
Køb rør og isoler selv?
Hm, ja det er måske ikke en dum idé. Findes jo 10 m uden isolering at købe. Skal kigge nærmere på det. Tak!

tommib
Skal det være alupex så? Hornbach sælger almindelig PEX i løs meter. Måske sælger de også alupex. De har også prisol, hvis man hellere vil have det.

tommib tommib sagde:
Hornbach sælger almindelig PEX per løbende meter
Den 16mm slange, som HORNBACH sælger per løbende meter, er en gulvvarmeslange PN6. I kortere længder er der 15mm bar slange i 5 og 10 meter eller 15 meter rør i rør.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.