Det er jo en smule OT, men jeg synes, det er kanon at lime fast listerne. Så kommer man udenom alle problemer med huller og farver, og man behøver ikke begynde at græde, hvis det skulle være en pudset væg, hvor sømmene bare smuldrer væggen. Jeg bruger denne: