Nogle år efter første indflytning fik man problemer med vægten af badeværelset og var nødt til at forstærke bjælkelaget med en spalje i forstærket træ. (Lang historie). Ydervæggene er letbeton og bjælkelaget er I-bjælker i træ og masonit på stålbjælke i midten af husets planløsning.
Jeg synes dette er lidt kedeligt og undrer mig om nogen her har en alternativ løsning til vægtfordeling? Vil gerne have det så åbent som muligt. Tak
Enten laver du boghylde af spaljén, eller også skifter du ud med limträbalk eller stålbalk i stedet. Har du ikke gjort sådan noget før, må du dog få hjælp, så dimensionering og fastgørelse bliver korrekt.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.