Overvejer at byde på et hus. Inspektionen bemærker, at terrassen er op imod huspanelet. Er der en nem måde at ordne dette på? Jeg hyrer gerne en fagmand, men undrer mig lidt over omfang/pris. Der er også et spabad på denne terrasse lige ved siden af væggen.