Sidder og forsøger at finde noget lignende på nettet men går bet.

Skal anlægge en terrasse på jordniveau eller lige over. Problemet er, at vi har to kældervinduer, der er under jordniveau i udgravede "lommer" på 80x60cm. Vil jo gerne have, at terrassen går helt op til facaden, men hvordan gør man for at skabe et godt kompromis mellem terrassens æstetik og fortsat lysindfald via kældervinduerne?

Alle tips modtages med stor taknemmelighed!

Et forslag er at lægge terrassen rundt om "fickorna". Evt. lægge en glasplade/gennemsigtig plastplade over "fickan" for ikke at risikere at træde ned i hullet.

hvad er det for et rum i kælderen?
hvis du kan klare dig uden de to kældervinduer, mure dem til, så slipper du for at male dem :)

ingemar_o sagde:
hvad er det for et rum i kælderen?
hvis du kan klare dig uden de to kældervinduer, mure dem til, så slipper du for at male dem :)
Et vaskerum. Ret rart med lyset, synes jeg.

Angående glas så kan jeg godt lide ideen. Det kan blive flot at fuge ned i gulvet. Hvad for en slags glas bruger man? Dyrt som pokker, går jeg ud fra?

sockerollon sagde:
Angående glas så gillar jag idén. Kan bli snyggt att foga ned i gulvet. Hvilken slags glas bruger man? Dyrt som pokker antager jeg?
Ikke en anelse. Det var bare en idé :-) En glarmester burde kunne give en eller anden hint

Svejs en ram og mure i glasbetonblokke ?

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.