Hej, har nogen købt materialer hos AKB i Länna? Det siges at have gode priser, men de vil have kontanter direkte eller betalt på forhånd...

Mvh Ingo
 
AKB er en god leverandør, specielt det finhøvlede dvs. lister og sådan noget er af høj kvalitet.
Lavest priser syd for byen hvis man ikke tager tilbud på rigtigt store læs.
 
OK tak for input, tid til at lave aftale for alt vores materiale til 200 m2 funkis, bliver mange meter limtræ og anden plank. Skal blive interessant at se, hvor de forskellige byggemarkeder ligger prismæssigt. En 15-20% rabat burde man vel kunne få eller hvad tror I? :o

Mvh Ingvar
 
Ja, det har jo sin præcise rigtighed. Vi har en prisforespørgsel ude, som egentlig skal give pris og ikke bare rabat.

Tak for input hilser Ingo
 
Min kære leverandør af trykimprægneret havde glemt mig, da jeg skulle hente trallen torsdag. Og saven var gået på ferie, og han også for den sags skyld.
Hvad skal jeg gøre?

Fredag, lørdag og søndag skulle jeg have hjælp til at skrue trall, så der var lidt panik.

Kl. 07.30 ringer jeg AKB, kl. 11.15 står 1000 meter 28x120 på anvist plads på grunden.

AKB rocker fedt. 8)
 
Har de nogen hjemmeside på nettet?
buffy
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.