S
tag ikke spånplade, hvis det er meningen, at I skal fastgøre ting i pladen. jeg ville have regleret op

Har du virkelig cc 60 cm mellem spærene, eller har du remmet i mellem.

60cc mellem spærerne pga snemængden. Sikkert overkill men vi har det i hvert fald. :)

Kommer på sin højde fastgøre lamper på disse vægge. Kortenden/gavlene bliver panel.

Lær vel fungere men ned mod gulv og op mod loft behøves jo noget i hvert fald.... så så tror jeg nok det er nemmest at regle op som du siger! Jeg havde reglet i hvert fald!

verktygsgurun sagde:
Du bör ha cc60 og så et plade materiale som osb og så panelet. At kun have 14mm panel er for svagt.
Ville det ikke være godt med en plade bag panelet, med tanke på lyd? Med kun panel farer lyden vel gennem indervæggene?

tullemannen sagde:
Ville det ikke være godt med en plade bag panelet, med tanke på lyd? Med kun panelen farer lyden vel gennem indervæggene?
I så fald er det billigere/nemmere at isolere væggene jo :).. En 45mm isoleringsplade i en 95mm væg fjerner meget af lyden :)

Vi har besluttet at have 95mm reglar til soveværelset. Skal man tage 45mm isolering eller 70mm?

Eftersom der var udsolgt af gles 28*70 på k-rauta så bliver der mindre arbejde i påsken end vi havde tænkt os. Så det bliver til at overveje lidt yderligere om vi skal regla væggene/støttebenene med gles eller lade være.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.