Hej,

Jeg skal oprette mit gulv i et eksisterende rum, vi skal hæve gulvet cirka 18 cm. Jeg tænkte på 45x120 reglar. I rummet ligger der gulvspån og der er gipsede vægge. Hvordan skal jeg fastgøre reglarne, er det nok at bruge vinkeljern? For i gipsvæggene er der jo ikke så meget at fastgøre i. Hvad er "best practice"?
 
  • Plantegning af et rum med målene på vægge og døre, der viser katteloft uden varme og en lille hall. Varmrør føres op fra nederetage.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.