Hej,
Jeg skal oprette mit gulv i et eksisterende rum, vi skal hæve gulvet cirka 18 cm. Jeg tænkte på 45x120 reglar. I rummet ligger der gulvspån og der er gipsede vægge. Hvordan skal jeg fastgøre reglarne, er det nok at bruge vinkeljern? For i gipsvæggene er der jo ikke så meget at fastgøre i. Hvad er "best practice"?