Bygger nyt Myresjöhus, hvor vi har planlagt en stor balkon på overetagen.
Prisen for afdækningspladen inkl. arbejdet lander på ca. 1000 m2....
Dette for at balkonen skal blive "tæt", så man kan bruge området under den selv i regnvejr!
Hvordan/om løser man dette selv og til hvilken ca. omkostning (balkonen er ca. 11 m lang og 2,5 m dyb... så det bliver en skilling
