2,653 læst ·
5 svar
3k læst
5 svar
Afbrydningsområde når væg er foran trappe?
Skal bestemme præcis, hvor den lige trappe skal monteres i hytten. Prøver at finde ud af, hvilken afstand der bør være foran trappen og mod væggen, så man nemt kan gå ned/op ad trappen? 90cm, 100cm eller endnu mere?
Kan ikke finde nogen info om dette, når jeg googler.
/K
Kan ikke finde nogen info om dette, når jeg googler.
/K
Immobil: Tak!
Kender virkelig ingen, der har en lige trappe og væg foran, og det føles svært at gætte sig frem til, hvad man har brug for i afstand.
Findes der fx nogen slags standard, man følger ved nybyggeri?
/K
Kender virkelig ingen, der har en lige trappe og væg foran, og det føles svært at gætte sig frem til, hvad man har brug for i afstand.
Findes der fx nogen slags standard, man følger ved nybyggeri?
/K
Kommer vel an på hvad der findes på anden etage, om man skal op ad trappen med møbler i fremtiden, hvordan området foran trappen skal udnyttes... ...
Men forslaget om 1 m lyder godt...
50 cm kunne fungere til et soveloft, men det føles meget trangt...
Prøv at stille en ven med en form for plade nederst ved en trappe, på den måde får du en "flytbar væg", som du kan eksperimentere med...
Men forslaget om 1 m lyder godt...
50 cm kunne fungere til et soveloft, men det føles meget trangt...
Prøv at stille en ven med en form for plade nederst ved en trappe, på den måde får du en "flytbar væg", som du kan eksperimentere med...
Det bliver soveloft på overetagen, så topmadrasser samt evt. sovesofa i alrummet deroppe skal op ad trappen.
Smart med pladen, skal teste det.
Skal tjekke tegningen igen men burde kunne få afstanden til 1,2 m, hvis jeg monterer trappen så tæt på åbningen til hallen som muligt. Arealet foran trappen vil kun være til at komme op/ned ad trappen, da der alligevel sidder et vindue på den væg.
Tak for svar.
/K
Smart med pladen, skal teste det.
Skal tjekke tegningen igen men burde kunne få afstanden til 1,2 m, hvis jeg monterer trappen så tæt på åbningen til hallen som muligt. Arealet foran trappen vil kun være til at komme op/ned ad trappen, da der alligevel sidder et vindue på den væg.
Tak for svar.
/K
Klik her for at svare