BirgitS
L LindaCu sagde:
Hej!
Dit hus og huset i indlægget med svigtende gulv, som der refereres til, har forskellige bærende løsninger, selv om de ligner hinanden geometrisk. Skunkvægge er i dit tilfælde ikke bærende. Men fjern ikke den horisontale "tagbjælke", da den er vigtig.

//Linda - konstruktør
Hvorfor er der intet bærende i skunkvægge, selvom de er med på snittegningen, og hvorfor er hanebjælken nok?

Ingen kritik, men jeg vil bare lære mere.

BirgitS BirgitS sagde:
Hvorfor er der ingen bæring i skunkvægene, selvom de er med på sektionstegningen, og hvorfor er hanebåndet tilstrækkeligt?

Ingen kritik, jeg vil blot lære mere.
BirgitS BirgitS sagde:
Hvorfor er der ingen bæring i skunkvægene, selvom de er med på sektionstegningen, og hvorfor er hanebåndet tilstrækkeligt?

Ingen kritik, jeg vil blot lære mere.
Hvad der vises på en sektion kan variere, ikke mindst på ældre tegninger. I netop denne sektion ser jeg, at konstruktøren har skrevet dimensionerne på konstruktionsvirket, mens skunkvæggen ikke har nogen henvisning. Hvis skunkvæggen skulle være bærende, ville den blive udsat for stort tryk, og dimensionen skulle derfor være omtrent af samme kaliber som overarmen. Jeg ser også på, hvordan tilslutningen er tegnet, at den ikke er bærende.
/Linda

• Synes
Zoldot og 1 anden
  • Laddar…
Vores tegning ser sådan ud. Vores nye væg endte cirka der, hvor den stiplede linje er.

• Plantegning af et hus med en stiplet linje, der angiver placeringen af en ny væg. Tegningen viser mål og dørplaceringer.
  • Synes
Zoldot
  • Laddar…
F FMagnus sagde:
Vores tegning ser ud sådan her. Vores nye væg endte cirka der, hvor den stiplede linje er.
F FMagnus sagde:
Vores tegning ser ud sådan her. Vores nye væg endte cirka der, hvor den stiplede linje er.
Huset ser ud til at ligne vores, hvordan er din planløsning?
Altid sjovt at se forskellige løsninger, inden man kaster sig over og modificerer.

Zoldot Zoldot sagde:
Huset ser ud til at være ligesom vores, hvordan er din planløsning?
Altid sjovt at se forskellige løsninger, inden man kaster sig over at ændre
Sådan ser det ud nu. Vi vil efterhånden ændre planløsningen på anden sal.

• Plantegning af anden etage i et hus, der viser rumfordeling og trappeopgang, som planlægges ændret i fremtiden.
  • Plantegning af huset, der viser nuværende layout af stueetagen med to værelser. Planen vil blive ændret i fremtiden.
  • Tegning af kælderplans layout fra marts 1935, med detaljerede mål og ruminddelinger inkluderet trapper og varmerum.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.