Holdt du dig fremme nu Jeppeknaster da Jula i Luleå (forudsætter at du er i nærheden af Luleå m.h.t. avataren) skiftede lokaler og solgte ud af hele sortimentet til 50%? Jeg kom for sent men fik fat i nogle småting, bl.a. Schneiders skruvklammer. Det er ikke helt galt med 50% på ALT i en sådan butik som Jula, som har så meget blandet godt.

I øvrigt har jeg de samme oplevelser med alt hvad der er mærket ANSLUT, det dårligste af lavprismærker.

jeppeknaster sagde:
Glem ikke at tage med kvitteringen."

Mit svar:

"Men vær nu sød. Jeg har da ikke kvitteringer på hæfteklammer, som jeg endda har købt i forskellige omgange, i over et år...
Har I nogen forstand på markedsføring og hvordan man håndterer meget utilfredse kunder, så kan I gøre bedre end at tilbyde "pengene tilbage".
Nu har jeg ikke handlet meget hos Jula men blev medlem i deres kundeklub i sommer, og hvis jeg logger ind på mine sider, kan jeg se alle køb, jeg har gjort hos dem
Med kvitteringsnummer og detaljeret info om hvad jeg har købt, så hvis du er medlem kan du nok finde dine kvitteringer.
Eksempel med visse informationer fjernet:
[TABLE="class: order orderInfo"]
[TR]
[TD="class: strong"]Kvitteringsnummer[/TD]
[TD]77xx/xxxxx2[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: strong"]Dato[/TD]
[TD]2012-07-12[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: strong"]Varehus[/TD]
[TD]Jönköping[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: strong"]Betalingsmetode[/TD]
[TD]Store Cash[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
[TABLE="class: order orderInfo"]
[TR]
[TH="colspan: 2"]Kundinformation
[/TH]
[/TR]
[TR]
[TD="class: strong"]Navn[/TD]
[TD="width: 170"]Pxxxxxxxx JAN[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: strong"]c/o[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: strong"]Gadeadresse[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: strong"]Postnr. og by[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: strong"]Land[/TD]
[TD]Sverige[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

[TABLE="class: order"]
[TR="class: header"]
[TH]Artikel nr.[/TH]
[TH="width: 310"]Betegnelse[/TH]
[TH="width: 50"]Antal[/TH]
[TH="class: rightAlign, width: 50"]á pris[/TH]
[TH="class: rightAlign, width: 50"]Subtotal[/TH]
[/TR]
[TR]
[TD]799030[/TD]
[TD]BALJE ZINK 31L[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD="class: rightAlign"]99,00[/TD]
[TD="class: rightAlign"]99,00[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]403101[/TD]
[TD]FORLÆNGERLEDNING 10M RDO 3G1.5[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD="class: rightAlign"]129,00[/TD]
[TD="class: rightAlign"]129,00[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]948048[/TD]
[TD]PETROLEUMSLAMPE 28CM "ANTIK"[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD="class: rightAlign"]59,00[/TD]
[TD="class: rightAlign"]118,00[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="colspan: 3"][/TD]
[TD="class: description"]Netto[/TD]
[TD="class: rightAlign"]276,80[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: description"]Moms[/TD]
[TD="class: rightAlign"]69,20[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: description"]Beløb[/TD]
[TD="class: rightAlign"]346,00[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Nimajneb sagde:
60 eller 75mm søm, helst fra byggmax da den allerede fra begyndelsen er blød. En lille polygrip, fx fra knipex giver en første stukning af sømmet som man derefter forbedrer med hammeren. Tager ikke mange sekunder per søm.
Er ikke enig i at byggmax søm er dårligere end andre, derimod er varmgalvaniserede søm altid blødere end blanke.

norrbottenstorpet sagde:
Var du klar på pletten nu Jeppeknaster, da Jula i Luleå (forudsætter at du er i nærheden af Luleå m.t.p. avataren) skiftede lokaler og solgte ud hele sortimentet for 50%? Jeg kom for sent men han hentede nogle småting, bl.a. Schneiders skrueclips. Det er ikke helt forkert med 50% på ALT i en sådan butik som Jula, som har så meget småt og godt.

I øvrigt har jeg samme oplevelser om alt, der er mærket ANSLUT, det dårligste af lavprismærkerne.
Kom sent jeg også men nåede at købe Schneiders clips præcis som du (selvom de har opført sig som idioter, er de desværre for gode til, at jeg skal nægte at handle der... :) Ifølge en ven, der var der allerede om morgenen, var det relativt udsolgt fra starten. Blandt andet de attraktive maskiner var væk. Var inde i den nye butik i går, og det var rigtig godt. Orden og rydelighed, meget bedre udvalg og bedre lokaler.

Kommer aldrig mere til at købe en eneste Anslut-gadget, den sag er sikker. Desuden har de, som nogen nævnte tidligere i tråden, fjernet Anslut-clipsene fra sortimentet. Hylderne hvor de skulle være var helt tomme. Det samme var gældende for Ansluts stikkontakter. Helt tomt. Og det skyldes næppe, at de har udsolgt...

JanPaananen sagde:
Nu har jeg ikke handlet meget på Jula men blev medlem i deres kundeklub i sommers og hvis jeg logger ind på mine sider kan jeg se alle køb jeg har gjort hos dem
Med kvitteringsnummer og detaljeret om hvad jeg har købt så er du medlem kan du nok finde dine kvitteringer.
Det var mere end jeg vidste, tak for den info. Kan være godt at vide fremover. Desværre hjælper det ikke mig da klammeren blev købt før jeg blev medlem.

Elkludde Elkludde sagde:
Håller inte med att byggmax spik är sämre än andra,däremot är varmgalvade spik alltid mjukare än blanka
Byggmax spik slår jeg aldrig i uden beskyttelsesbriller på. At de er bløde i jernet er en vanesag. Men at de er hårde i galvet er farligt for synet!

jeppeknaster jeppeknaster sagde:
Det gør ganske meget da jeg ikke engang har trukket FK:n endnu. Tænker ikke bygge lort ind til efterverdenen.
Du må trække (flex) rørene hvor kroget du vil og kan mellem reglar, med og uden isolering osv. Men selvfølgelig klemmen skal fandeme ikke sprække!

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.