M mendelsohn #1 Banlyst · södermanland · 313 indlæg 2 jan 2015 klokken 13:03 mendelsohn Banlyst södermanland 313 indlæg 2 jan 2015 klokken 13:03 #1 Jeg har lodret træpanel i gillestuen i det nye hus. Nu vil jeg trække lidt højttaler kabel bag panelet. Nogen der ved om man kan åbne panelet midt på væggen, eller har andre tips. sådan er den monteret.
Jeg har lodret træpanel i gillestuen i det nye hus. Nu vil jeg trække lidt højttaler kabel bag panelet. Nogen der ved om man kan åbne panelet midt på væggen, eller har andre tips. sådan er den monteret.
Larsa #2 Medlem · Stockholm · 4 339 indlæg 2 jan 2015 klokken 13:48 Larsa Medlem Stockholm 4,339 indlæg 2 jan 2015 klokken 13:48 #2 Det er let at de sprækker... Men hvis du løsner 4-5 stykker samtidig, kan man få dem af hele.
M mendelsohn #3 Banlyst · södermanland · 313 indlæg 2 jan 2015 klokken 14:22 mendelsohn Banlyst södermanland 313 indlæg 2 jan 2015 klokken 14:22 #3 Larsa sagde: Det er let at de springer... Men hvis du løsner 4-5 stykker samtidig, kan man få dem af hele. svært tænker jeg at løsne alle når de er spikade på reglar. Måske går det lettere at åbne op i hjørnerne, det må man se... klart pænere at have højtalere uden synlige kabler.
Larsa sagde: Det er let at de springer... Men hvis du løsner 4-5 stykker samtidig, kan man få dem af hele. svært tænker jeg at løsne alle når de er spikade på reglar. Måske går det lettere at åbne op i hjørnerne, det må man se... klart pænere at have højtalere uden synlige kabler.