Hej,
Vi har en pejs i stuen, som kun bruges for hyggens skyld.
Vi har ikke fyret så meget, siden vi købte lejligheden for 1 år siden. I morges opdagede jeg, at bagvæggen af pejsen har nogle revner. Det føles som om, at det kun er den ydre overflade, der er revnet. Hvordan reparerer jeg det?
Jeg har 0 erfaring med pejse, så alle tips er velkomne.

Tak på forhånd for hjælpen!
 
  • Billede af en åben pejs med synlige revner i den indvendige bagvæg, der viser slid. Pejsen bruges primært for hyggens skyld.
  • Sprækket bagvæg af pejs med sodpletter og aske i bunden.
  • Sprækker i bagvæggen af en åben pejs med aske indeni, viser tegn på revner og slitage i overfladen.
Er komfuret bygget af mursten? almindelig varmebelastning og intet jeg ville bekymre mig om så længe mursten ikke kan ses.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.