Hej,
Vi har en pejs i stuen, som kun bruges for hyggens skyld.
Vi har ikke fyret så meget, siden vi købte lejligheden for 1 år siden. I morges opdagede jeg, at bagvæggen af pejsen har nogle revner. Det føles som om, at det kun er den ydre overflade, der er revnet. Hvordan reparerer jeg det?
Jeg har 0 erfaring med pejse, så alle tips er velkomne.
Tak på forhånd for hjælpen!