1,419 læst ·
23 svar
1k læst
23 svar
900 eller 1200 mm gips ?
Ahh ok. Så 1200 på både krydsfiner og gips 👍👍FredrikR sagde:
Rummet er et almindeligt indendørs rum. Så osb er måske nok? Har hørt, at krydsfiner skulle være meget bedre.
Tænkte i øvrigt på at gøre noget lignende i garagen. Det er en koldgarage men godt 1/5 af garagen er opdelt som et isoleret depotrum. Tænkte at tage den nuværende gipsvæg ned og kun erstatte med krydsfiner eller OSB. Kan man gøre sådan, eller er man nødt til også at sætte gips op?FredrikR sagde:
Du kan gøre det.F Fredrik K80 sagde:
Men hvis du alligevel tænker at have krydsfiner eller osb udenpå, kunne du montere det udenpå gipsen.
Magnus E K
Husejer
· Östergötland
· 4 607 indlæg
Magnus E K
Husejer
- Östergötland
- 4,607 indlæg
Gips er godt for at mindske brandspredningsrisiko.F Fredrik K80 sagde:
Klik her for at svare