K kentyts sagde:
Fedt! Hvilken skrue/søm brugte du? Forborede du?
Kørte med 18g dyckertpickadoll og nogle strenge lim.
 
  • Synes
Grelz og 2 andre
  • Laddar…
D DejvidK sagde:
Kørte med 18g dyckertpickadoll og nogle striber lim.
Tak!
hvilke lister kørte du på?
 
K kentyts sagde:
Tak!
hvilke lister brugte du?
Springer ind med et tip, som jeg brugte.
Savede strips af krydsfinerpladerne og freste en enkel profil. Tada gulvlister.

mvh
Johan
 
Attefallshuset Attefallshuset sagde:
Springer ind med et tip, som jeg brugte.
Savet strimler af krydsfinerpladerne og fræset en enkel profil. Tada gulvlister.

mvh
Johan
Tak de bliver nok sådan
 
Attefallshuset Attefallshuset sagde:
Hopper ind med et tip, som jeg brugte.
Save strimler af krydsfinerpladerne og fræs en enkel profil. Tada gulvlister.

mvh
Johan
Havde du krydsfinér som foring og loftlister også?
 
K kentyts sagde:
Havde du krydsfiner som foder og loftlister med?
Jeg har krydsfiner også i (sadel)taget og lagde det tæt på, så jeg brugte ingen loftlister. Jeg har også krydsfiner i indfatninger så ingen foder heller.

venlig hilsen
Johan
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.