Principielt fungerer det, men bliver det ikke unødvendigt bøvlet i hjørnet?
Hvis yderpanelet på regelvæggen til højre i billedet skal skiftes, så går det jo ikke, da det er indbygget i væggen?
 
Oldboy Oldboy sagde:
Principielt virker det, men bliver det ikke unødvendigt besværligt i hjørnet?
Hvis yderpanelet på regelvæggen til højre i billedet skal udskiftes, kan det jo ikke lade sig gøre, når det er indbygget i væggen?
Det er korrekt, men på den anden side skiftes vel begge samtidig, eller det skal skiftes samtidig med denne konstruktion.
Har du andre løsninger?
 

Bedste svar

Hej! Du sætter bare reglarne i væggen så deres hjørner mødes. Du skal begynde med at montere den ene, så isolerer du hjørnet som du ikke kan nå efter at have monteret den anden regel. Så monterer du den anden regel. På med dug, lægter så panel.
 
  • Synes
Janetgorgis og 1 anden
  • Laddar…
M MortenSpeyer sagde:
Det er korrekt, men på den anden side skiftes de vel begge samtidigt
Nogle gange skiftes alt samtidigt, men langt fra altid. Det kan være, at man får en skade (mekanisk eller fugt) lokalt, og så ønsker/behov man kun at udbedre der, hvor skaden er. Det kan også være sådan, at man f.eks. på grund af vejr eller tid ønsker at tage en væg ad gangen. Det kan også være sådan, at et vindue eller en dør skiftes og ændrer størrelse, og man da skal/ønsker undgå at skøde facadepanelet f.eks.

Her hos os kan jeg konstatere, at væggene, der vender mod sydøst og sydvest, skal vedligeholdes meget oftere end dem, der vender mod nordøst eller nordvest.

Nu har du fået en god løsning af Snickarkirre.
 
  • Synes
MortenSpeyer
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.