6,759 læst ·
7 svar
7k læst
7 svar
Hvad sker der med celleplast der ligger direkte i jord over tid?
Som overskriften lyder, hvad sker der med celleplast, der ligger direkte i jord over tid? Har lavet en støttemur, der skal jordfyldes, men jeg undervurderede, hvor meget jord der skulle bruges.
Hvis celleplasten holder sin form trods konstant fugt/vand/frost, så måske kan jeg fylde op med lidt EPS, jeg har liggende?
Hvis celleplasten holder sin form trods konstant fugt/vand/frost, så måske kan jeg fylde op med lidt EPS, jeg har liggende?
Bedste svar
Gravede på min grund mellem garage og hus for at trække et kabel, og der ligger flamingo i jorden langs med soklen, ved ikke hvorfor.
Men under alle omstændigheder var der ikke sket noget med flamingoen, der blev lagt i jorden for 28 år siden.
Men under alle omstændigheder var der ikke sket noget med flamingoen, der blev lagt i jorden for 28 år siden.
Lyder jo positivt! Og den lå direkte i jorden uden drænerende materiale?Isakare sagde:
Det er nok randisoleringen du har fundet. Man lægger styropor sådan der for at frosten ikke skal kunne finde vej ind under pladen.Isakare sagde:
Der blev bygget et stykke vej her, hvor jeg bor, det er en ret stejl bakke, hvor der i dag kører tunge lastbiler, som transporterer sten fra omfartsvej Stockholm. Hele vejbanken blev bygget op af flamingo, og vi taler lag på flere meter, som derefter blev fyldt med makadam og asfalteret.J JockeHX sagde:
Klik her for at svare