Hoppa till huvudinnehåll
Byggahus.se
Start
Bibliotek
ForumBilderShop
Sök på Byggahus.se
Bli medlem Logga in
Start
Bibliotek
ForumBilderShop
Start
Bibliotek
Meny
Bibliotek
Altan & Uteplats
Badrum
Bygga nytt hus
Ekonomi & Juridik
Grund & Markarbete
Kök
Renovera
Tester
Trädgård & Utemiljö
Verktyg
VVS & Inomhusklimat
Forum
Meny
Forum
Index
Senaste
Obesvarat
Populärt
Mest gillat
Medlemmar
Regler
Bilder
Meny
Bilder
Utvalda bilder
Populära bilder
Forumbilder
Video
Shop
Meny
Shop
Bästsäljare
Verktyg & maskiner
Hus & bygg
Skruv & infästning
Trädgård & utemiljö
Jämförelser
Meny
Jämförelser
Jämför hustillverkare
Jämför boräntor
Jämför elförbrukning
Jämför bergvärmepump
Jämför luft-vattenvärmepump
Övrigt
Meny
Övrigt
Svarta listan
Fråga experten
Quiz
Ordlista
Information
Meny
Information
Om oss
Nyhetsbrev
Kontakta oss
Annonsera
Regler
Datapolicy
Cookies
A-Ö

Redax blogg

Nytt forum: Robotgräsklippare

Marlén Eskilsson
Publicerad 11 jun 20128 kommentarer

På allmän begäran har vi skapat ett nytt underforum idag: Robotgräsklippare. Det nya forumet ligger under forumet Trädgårdsmaskiner. Du kan klicka dig dit via en länk under texten till Trädgårdsmaskiner på forumets startsida eller om du går in på Trädgårdsmaskiner, där det ligger högst upp.

I begynnelsen fanns det bara Husqvarna Automower, i alla fall som diskuterades hos oss. Men det har nu poppat upp en del konkurrenter till Automowern vilket känns väldigt hälsosamt. Worx Landroid, Wiper och Bosch Indego 10 som snart ska lanseras.

2010-05-04 skapade medlemmen Lejon en tråd om Automower som lever och frodas än idag. Den tråden har idag 1586 inlägg och har blivit läst 171 346 gånger.

Visst är det bra att ha allt samlat på ett ställe, men nu hoppas vi att ni ska börja våga starta nya trådar om robotgräsklippare som ligger utanför de stora robottrådarna, utan rädsla att de ska försvinna i mängden trådar om trädgårdsmaskiner i övrigt.

tobbesautomower.jpg

Medlemmen Tobbe Arnessons Automower installerad och klar.

Läs också

  • Vad är Automower 580L EPOS för typ av robotgräsklippare?
  • De 15 bästa robotgräsklipparna för olika behov
Svara
Gilla

Kommentarer

8
B
Jag har haft min robotklippare i 4år nu och den sköter mina 5000kvm gräs mycket bra.http://www.youtube.com/watch?v=CMDtG0Gid6U Det är en ambroglio. Samma som Wi
· 1 jul
G
Bra initiativ!
· 24 jun
M
1000 tack Mossfeldt! Du har pm från mig!
· 19 jun
Visa alla kommentarer
Läs artiklar taggade med
Robot­gräsklippare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.