168 125 lĂ€st ·
1 673 svar
168k lÀst
1,7k svar
YEEEEEEESSSS!
Allvetare
· VĂ€stra götaland
· 10 904 inlĂ€gg
PÄ vÄr sida lÀnssgrÀnsen fick vi ocksÄ runt 35-40 cm senaste dygnet (som tillÀgg till de 40 cm som kom hÀromdan). Dessutom blev det ju varmt i gÄr, sÄ slungan bröt ihop efter tvÄ timmars plogande i halvblötsnö.FredrikR skrev:
UppehÄll just nu, men ska dra förbi lite mer snö i natt igen.
Vi har fÄtt allt som puder hittills.useless skrev:
Hade det varit lite fuktigare det som kommit ner sÄ har jag nog varit fortsatt glad (för skidÄkning) men mörare i kroppen efter skottning.
Kan sjÀlv!
· Trelleborg
· 19 585 inlĂ€gg
Jaaaaaaaaaaaa!
Nu Àntligen hÀnder det nÄtt!
Kan förhoppningsvis fira jul pĂ„ gĂ„rden i Ă„r đ€Ż
Nu Àntligen hÀnder det nÄtt!
Kan förhoppningsvis fira jul pĂ„ gĂ„rden i Ă„r đ€Ż
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
YEEESS!
Paviljongen i trÀdgÄrden gav vika för blötsnön. Nu fÄr jag Àntligen bygga en "riktig" som vi pratat om ett par Är, Àven om den gamla frÄn Ikea har varit bra.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
hsd
Medlem
· Kalmar lĂ€n, Ăstra Götaland
· 7 110 inlĂ€gg
hsd
Medlem
- Kalmar lĂ€n, Ăstra Götaland
- 7 110 inlÀgg
Detta hĂ€nde mig ocksĂ„, det kom rejĂ€lt med snö i november, som töade och försvann men under de dagarna rasade paviljongen đąKeiller skrev:
YEEEEEEESSSS!
Fyrhjulsdriften (nu nĂ€r vintervĂ€glaget ser ut att försvinna....) Ă€r tillbaka efter typ 5 mĂ„nader. Ny fördelningslĂ„da pĂ„ bilen installerad i veckan sĂ„ man slipper Ă„ka runt med falsk marknadsföring pĂ„ baklucken dĂ€r det stĂ„r Quattro.đ€
Fyrhjulsdriften (nu nĂ€r vintervĂ€glaget ser ut att försvinna....) Ă€r tillbaka efter typ 5 mĂ„nader. Ny fördelningslĂ„da pĂ„ bilen installerad i veckan sĂ„ man slipper Ă„ka runt med falsk marknadsföring pĂ„ baklucken dĂ€r det stĂ„r Quattro.đ€