Tokslut Tokslut skrev:
FÄr vÀl bjuda pÄ resultatet för er som inte fick 35cm idag ;)

[bild]

Efter lite plogning, hade behövt slungan för att fÄ bort snö dÀr grÀsklipparen inte orka trycka men den ville inte starta...

[bild]
Köpte du inte Snowplow prep package? 😉😀

• Gilla
RoTe
  • Laddar…
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Köpte du inte Snowplow prep package? 😉😀
Chassit Àr förberett för plog :P Men har för litet för att det ska vara praktiskt att ploga med RAMen :(

• Gilla
RoTe och 1 till
  • Laddar…
RoTe
Tokslut Tokslut skrev:
Chassit Àr förberett för plog :P Men har för litet för att det ska vara praktiskt att ploga med RAMen :(
Södermalmsposer

• Älska
Tokslut
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Fick du 35 idag alltsĂ„, nice. 😍
HĂ€r har det kanske kommit 1dm under senaste dygnet
PÄ vÄr sida lÀnssgrÀnsen fick vi ocksÄ runt 35-40 cm senaste dygnet (som tillÀgg till de 40 cm som kom hÀromdan). Dessutom blev det ju varmt i gÄr, sÄ slungan bröt ihop efter tvÄ timmars plogande i halvblötsnö.

UppehÄll just nu, men ska dra förbi lite mer snö i natt igen.

• Wow
  • Älska
Tokslut och 1 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
PÄ vÄr sida lÀnssgrÀnsen fick vi ocksÄ runt 35-40 cm senaste dygnet (som tillÀgg till de 40 cm som kom hÀromdan). Dessutom blev det ju varmt i gÄr, sÄ slungan bröt ihop efter tvÄ timmars plogande i halvblötsnö.

UppehÄll just nu, men ska dra förbi lite mer snö i natt igen.
Vi har fÄtt allt som puder hittills.
Hade det varit lite fuktigare det som kommit ner sÄ har jag nog varit fortsatt glad (för skidÄkning) men mörare i kroppen efter skottning.

YEEEEEEESSSSS!

Efter senaste gympasset har jag nu ett icke-bygglovspliktig insynsskydd till min trÀdgÄrd pÄ vintern!

• Gilla
Maria T och 3 till
  • Laddar…
Jaaaaaaaaaaaa!

Nu Àntligen hÀnder det nÄtt!
Kan förhoppningsvis fira jul pĂ„ gĂ„rden i Ă„r đŸ€Ż

• Gilla
Maria T och 5 till
  • Laddar…
Köpte tvÄ paket hÄrdbröd pÄ ICA idag. Tyckte att ett kÀndes lite annorlunda. PÄ nÄgot sÀtt verkar det hamnar dubbla antalet skivor i ett paket. Ser det som en extra storköpsbonus.
Yeeeesssss. 😀 TvĂ„ förpackningar Wasa hĂ„rdbröd staplade pĂ„ ett bord, med texten "HARMONI" synlig pĂ„ paketen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Haha
Dilato och 8 till
  • Laddar…
M Myckling skrev:
Köpte tvÄ paket hÄrdbröd pÄ ICA idag. Tyckte att ett kÀndes lite annorlunda. PÄ nÄgot sÀtt verkar det hamnar dubbla antalet skivor i ett paket. Ser det som en extra storköpsbonus.
Yeeeesssss. 😀[bild]
Nu hör jag att det Àr fÀrre i det andra...

• Haha
  • Gilla
Dilato och 3 till
  • Laddar…
hsd
Kolla vikten 😉

Nedsjunken paviljong i en snötÀckt trÀdgÄrd, dekorerad med ljusslingor, mot en bakgrund av buskar och trÀd.
Skapa konto

YEEESS!
Paviljongen i trÀdgÄrden gav vika för blötsnön. Nu fÄr jag Àntligen bygga en "riktig" som vi pratat om ett par Är, Àven om den gamla frÄn Ikea har varit bra.
Paviljong i en grönskande trÀdgÄrd, omgivet av blommor och trÀd. Enkelt bord och stolar stÄr under taket, solig dag med blÄ himmel.
Skapa konto

• Gilla
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
Keiller Keiller skrev:
[bild]
YEEESS!
Paviljongen i trÀdgÄrden gav vika för blötsnön. Nu fÄr jag Àntligen bygga en "riktig" som vi pratat om ett par Är, Àven om den gamla frÄn Ikea har varit bra.
[bild]
Antar du "glömde" 😉 ta ner takduken till vintern?

BengtH BengtH skrev:
Antar du "glömde" 😉 ta ner takduken till vintern?
Ja, takduken var lite krasslig redan i somras och hade vĂ€l gĂ„tt sönder mer om vi tagit ner den i höstas 😃

• Gilla
BengtH
  • Laddar…
hsd
Keiller Keiller skrev:
[bild]
YEEESS!
[bild]
Detta hĂ€nde mig ocksĂ„, det kom rejĂ€lt med snö i november, som töade och försvann men under de dagarna rasade paviljongen 😱

• Gilla
BengtH
  • Laddar…
YEEEEEEESSSS!
Fyrhjulsdriften (nu nĂ€r vintervĂ€glaget ser ut att försvinna....) Ă€r tillbaka efter typ 5 mĂ„nader. Ny fördelningslĂ„da pĂ„ bilen installerad i veckan sĂ„ man slipper Ă„ka runt med falsk marknadsföring pĂ„ baklucken dĂ€r det stĂ„r Quattro.đŸ€“

• Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för Àmnen du bevakar och hÀndelser som berör dig.