Beställde 1 st Fluke 115 med magnetfäste och tillbehörskit på jobbet. Fick två levererade. Men bara en på fakturan. Synd för RS, bra för mig 😆

• Gilla
Pappa1986 och 1 till
  • Laddar…
pjgb pjgb skrev:
Men bara en på fakturan. Synd för RS, bra för mig
Tack för din ärlighet! Vi justerar fakturan direkt! YEEEEEEESSSS! 😂

• Haha
  • Gilla
Fotografen och 1 till
  • Laddar…
S
pjgb pjgb skrev:
Beställde 1 st Fluke 115 med magnetfäste och tillbehörskit på jobbet. Fick två levererade. Men bara en på fakturan. Synd för RS, bra för mig 😆
En gång köpte jag tre påsar a 100 ändhylsor på elfa. Fick tre kartonger a 8000 istället... 😁

• Haha
  • Gilla
Alfredo och 2 till
  • Laddar…
En förskola skulle beställa lite glasspinnar för något pyssel med barnen, tror det var högst några hundra. De där beställningssidorna som finns i kommunala inköpssystem är inte helt intuitiva så istället beställdes några hundra kartonger.

Det kom en lastbil med pallvis av glasspinnar... och det var ingen som sa "YEEEESSS!!!" :D

https://www.svtplay.se/video/jAmr1pk/terese-i-kassan/5-bananerna

• Gilla
Keiller och 1 till
  • Laddar…
Hade en kollega som var ansvarig för markenteriet på på en fältövning. Han beställde 200 äpplen till grabbarna i fält, enheten var tydligen lådor och inte stycken. Där var det flera som sa Yeesss men äppelpaj och annat i skogen.

• Haha
Fotografen
  • Laddar…
SM-Guld igen för Norrköping Dolphins, 5:e i rad nu 🥇🏀
Basketmatch med fullsatta läktare, spelare i orange och vitt på plan. Resultattavlan visar slutminuter, vilket tyder på en viktig match.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Basketlag firar SM-guld i en fullsatt arena med konfettiregn och fans i orange.
Skapa konto

Yeeessssss ! Tre Kronor 👍👍👍 , synd att vi inte får möta Danmark i semin.

Grattis till Danmark !!!

• Gilla
Pappa1986 och 4 till
  • Laddar…
Yeeeeeeeeeeeeeeeeessss!
Jag har fått ett arv på över 110 Miljoner! Nu ska jag bara maila alla mina bankuppgifter så min okända släkting i Turkiet kan sätta in pengarna :D.

• Haha
  • Gilla
hapazard och 8 till
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
Yeeeeeeeeeeeeeeeeessss!
Jag har fått ett arv på över 110 Miljoner! Nu ska jag bara maila alla mina bankuppgifter så min okända släkting i Turkiet kan sätta in pengarna :D.
Åfan. Då måste vi vara släkt.

• Haha
mexitegel
  • Laddar…
Va f-n! Det är MITT arv!

Paket med sedlar uppstaplade, omgivna av text som skämtsamt påstår att en nigeriansk man behövde hjälp att ge bort 27 miljarder dollar.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
Myckling och 8 till
  • Laddar…
Yeeeeeesssss!
Jag kom in på YH utbildningen jag sökt till hösten.
Var sjukt nervöst då det var ca 300 sökande till 35 platser och slutliga urvalet var ett test med 150 frågor inom kemi, fysik, biologi, matte, svenska och engelska.
Jag pluggade estetiskt för 20 år sedan…

• Gilla
  • Älska
13th Marine och 13 till
  • Laddar…
altaxis altaxis skrev:
Yeeeeeesssss!
Jag kom in på YH utbildningen jag sökt till hösten.
Var sjukt nervöst då det var ca 300 sökande till 35 platser och slutliga urvalet var ett test med 150 frågor inom kemi, fysik, biologi, matte, svenska och engelska.
Jag pluggade estetiskt för 20 år sedan…
Grattis! Får man fråga vilken utbildning?

• Gilla
altaxis
  • Laddar…
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Grattis! Får man fråga vilken utbildning?
Tack!
Visst får man det!
Jag blir arbetsmiljöingenjör om 2 år.

Tack och lov för omställningsstudiestöd, utan det hade jag inte kunnat lämna en säker och ganska välbetald fast anställning på ett kommunalt bolag för att plugga i 2 år.

• Gilla
FredrikR och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.