171 127 läst ·
1 703 svar
171k läst
1,7k svar
YEEEEEEESSSS!
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 624 inlägg
Skulle kanske förtydligat att det är begränsning höger och guide vänster som är inkopplat på begränsningsanslutning höjer/vänster.13th Marine skrev:
Ansluter jag begränsning höger/vänster till ovan anslutningar blinkar det likt den gamla Adolphson & Falk låten. 🫣
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 624 inlägg
Någon dag ska jag koppla in en guideslinga eller två... Någon dag...FredrikR skrev:
(Har jag sagt sedan installationen för 9år sedan 🙄)
Yeeesss, startade gräsklippar-roboten idag, köpte den våren 2015 och nu går den in på 10:de säsongen då den fick vila sommaren 2019 efter uppgrävning av tomten för husdränering.
Bytt kniv 1 gång, och bytte batteripack för några år sedan efter 1955 laddcykler.
Nu har den drygt 2800 laddcykler totalt och en sammanlagd gångtid på drygt 6800 timmar.
Får se hur länge den går innan den ger upp för gott, vore trevligt om den orkade även denna säsong.
EDIT, en bild på trotjänaren också
Bytt kniv 1 gång, och bytte batteripack för några år sedan efter 1955 laddcykler.
Nu har den drygt 2800 laddcykler totalt och en sammanlagd gångtid på drygt 6800 timmar.
Får se hur länge den går innan den ger upp för gott, vore trevligt om den orkade även denna säsong.
EDIT, en bild på trotjänaren också
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Våran rullade ut från laddstationen precis nu också.mikethebik skrev:
Yeeesss, startade gräsklippar-roboten idag, köpte den våren 2015 och nu går den in på 10:de säsongen då den fick vila sommaren 2019 efter uppgrävning av tomten för husdränering.
10 år i år, bytt knivar men inget mer. 😇🫣