YEEEEEEESSSS!​

Förslag för ditt övervägande

Svara till: eleanor.ataylor@hotmail.com

Hejsan,

Jag heter Eleanor Taylor och arbetar som juridisk assistent vid en ansedd advokatbyrå i Storbritannien. På uppdrag av vår chefsrådgivare kontaktar jag dig gällande en av våra avlidna klienter.

Ärendet gäller klientens dödsbo, då han gick bort utan att upprätta ett testamente och utan att några identifierbara släktingar har påträffats.

Enligt brittisk lag har vår byrå rätten att som officiell representant föreslå en person som ska överta de finansiella tillgångar som finns på hans konto i Storbritannien.

När vi gnodde igenom hans personliga ägodelar fann vi din e-post i hans dagbok. Därför hör vi nu av oss för att lagligen erbjuda dig rollen som arvinge till dessa tillgångar.

När du svarar kommer vår chefsrådgivare att skicka en fullständig genomgång av tillvägagångssättet samt vilka detaljer vi behöver för att fortsätta.

Vi ser fram emot ditt svar.

Vänliga hälsningar,
Eleanor Taylor

Hon verkar jobbat över hemma också eftersom hon använder sin egna epost adress

• Haha
  • Älska
LaT och 5 till
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:

YEEEEEEESSSS!​

Förslag för ditt övervägande

Svara till: eleanor.ataylor@hotmail.com

Hejsan,

Jag heter Eleanor Taylor och arbetar som juridisk assistent vid en ansedd advokatbyrå i Storbritannien. På uppdrag av vår chefsrådgivare kontaktar jag dig gällande en av våra avlidna klienter.

Ärendet gäller klientens dödsbo, då han gick bort utan att upprätta ett testamente och utan att några identifierbara släktingar har påträffats.

Enligt brittisk lag har vår byrå rätten att som officiell representant föreslå en person som ska överta de finansiella tillgångar som finns på hans konto i Storbritannien.

När vi gnodde igenom hans personliga ägodelar fann vi din e-post i hans dagbok. Därför hör vi nu av oss för att lagligen erbjuda dig rollen som arvinge till dessa tillgångar.

När du svarar kommer vår chefsrådgivare att skicka en fullständig genomgång av tillvägagångssättet samt vilka detaljer vi behöver för att fortsätta.

Vi ser fram emot ditt svar.

Vänliga hälsningar,
Eleanor Taylor

Hon verkar jobbat över hemma också eftersom hon använder sin egna epost adress
Angående min tråd om man öppnar ett gammalt dödsbo, har 3 personer idag fått ett sånt brev, fast det är på riktigt från en riktig jurist.
Det är dock inte Yeeesss för min del, mer Gaaahhh.

• Ledsen
Tokslut
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.