jag har haft den i ett år i Luleå och har inte haft problem med kyla.
Enda problem jag haft är att vboxen jag köpte till för internetåtkomst till låset tappat koppling till internet några gånger men det är inte låsets fel.
ja efter 6 mån tog batterierna slut och jag hade inga nycklar med mig....
som tur var det någon hemma som kunde öppna en annan dörr.
(Man kan använda ett 9V batteri också tillfälligt för att komma in)