Tjenare jag tänkte kolla om det är någon som har haft problem eller liknande med doorman v2 när det är kallt. funderar nämligen på att fixa en doorman till kåken
 
jag har haft den i ett år i Luleå och har inte haft problem med kyla.

Enda problem jag haft är att vboxen jag köpte till för internetåtkomst till låset tappat koppling till internet några gånger men det är inte låsets fel.

ja efter 6 mån tog batterierna slut och jag hade inga nycklar med mig....

som tur var det någon hemma som kunde öppna en annan dörr.
(Man kan använda ett 9V batteri också tillfälligt för att komma in)
 
Redigerat:
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.