Har du formaterat USB minnet till fat32?4 49herman skrev:
Provat annat minne?
Sen hade du 790Ei modellen?
Hej jokke88! Nu har jag provat allt, fick tips om att byta batteri, det hjälpte inte, fick tag i en service kille på Worx, han sa ” tryck på 2an så får du info om sensorerna” det gjorde jag och det visade sig att vänster sensor kass, köpte en ny sensorsatts, sen OKJ jokke88 skrev:
Men när jag skruvat ut den gamla såg jag att en tråd var av,vilket hade gott att löda ihop ” FAN ” man lär sig med tiden
Men tack för din hjälp. Stig
kul med återkoppling, tack4 49herman skrev:Hej jokke88! Nu har jag provat allt, fick tips om att byta batteri, det hjälpte inte, fick tag i en service kille på Worx, han sa ” tryck på 2an så får du info om sensorerna” det gjorde jag och det visade sig att vänster sensor kass, köpte en ny sensorsatts, sen OK
Men när jag skruvat ut den gamla såg jag att en tråd var av,vilket hade gott att löda ihop ” FAN ” man lär sig med tiden
Men tack för din hjälp. Stig
De där med sensorerna var något nytt även för mig. Skönt att de ändå löste sig för dig tillslut.
Klicka här för att svara