Går själv i byggtankar och funderar kring vilket byggsystem jag ska köra. Har funderat på H+H, Dorocell men såg nu systemet som du visade. Jag har en bakgrund som huskonstruktör och måste säga att systemet som du kollar på intresserar även mig. Hur låg det till prismässigt på tak/vägg/grund, kvmpris?
Stor fördel som jag såg med detta systemet är att en den tunga massan (betongen) låg på den varma sidan, du får med andra ord en massa som kan hålla mycket värme (och kyla på sommaren).