Någon i trakten av Jönköping som har erfarenhet av Wettersol?
Har fått offert och ett väldigt proffsigt bemötande.

De är hemma hos mig just nu och moterar. Fick också intrycket att de verkar kunna sina saker. Tycker dessutom att det är en fördel att det är ett lokalt företag som sköter allt själva. Får hoppas min installation blir bra.

• Gilla
sandos
  • Laddar…
S Sedanlue skrev:
De är hemma hos mig just nu och moterar. Fick också intrycket att de verkar kunna sina saker. Tycker dessutom att det är en fördel att det är ett lokalt företag som sköter allt själva. Får hoppas min installation blir bra.
Hej,
Har begärt in offert från Wettersol och är lite nyfiken på hur det gått med din installation.

Håkan Jardmo Håkan Jardmo skrev:
Hej,
Har begärt in offert från Wettersol och är lite nyfiken på hur det gått med din installation.
Det gick kanon!! De började installera panelerna på onsdagen och på fredagen var de klara. Tyvärr har deras elektriker mycket att göra så det dröjde tre-fyra veckor innan allt var på plats. Har jag igång min anläggning sedan den 13/7 då Jönköping Energi bytte mätaren och allt har fungerat jättebra. Proffsiga montörer och elektriker! Kan bara rekommendera.

• Gilla
Håkan Jardmo
  • Laddar…
Håkan Jardmo Håkan Jardmo skrev:
Hej,
Hej. Har tackat ja till offerten från Wettersol. Inte den allra billigaste, men det absolut mest kompetenta bemötandet. De har också haft ett stort tålamod med mina frågor och farhågor, inte heller har de krävt svar på offerten inom tre dagar som några andra leverantörer. Så här långt i processen har jag bara gott att säga om Wettersol.

• Gilla
Håkan Jardmo
  • Laddar…
Hej,

Jag är nyfiken på olika leverantörer i jkpg-trakten inför en ev installation. Vilka förutom Wettersol har ni kontaktat och fått offerter från? Något företag man bör akta sig för?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.