Jag har kollat lite på 3an då den går att montera in i grillen, det verkar inte dom andra gå? 200 timmars batteritid står det på den, borde man ju klara en sommar på i alla fall.
Beställde en iGrill 3 på Tradera men hade heeeeelt missat att den var till för några specifika modeller. Men den gick att montera ändå, efter lite håltagning, och appen funkar trots att jag har Huawei.
Kör iGrill 3 på en Weber Genesis II 410, funkar fint.
Dock har jag en sak jag inte begriper alls. Det finns hållare till de där sensorerna som man lindar upp sensorsladdarna på snyggt och prydligt. Bara det att en av dessa hållare delade på sig mer eller mindre av sig själv, och då kollade jag om även den andra gjorde det på samma sätt: japp, detta med absolut minimal kraft nästan som om de vore gjorda att delas på.
Frågan är varför? Vad finns det för rimlig idé bakom att dessa kan delas på så enkelt och att de därmed blir i princip meningslösa eftersom de inte håller ihop tillräckligt längre. Tänker mig att de kan limmas ihop igen med superlim men vad sjutton var tanken med detta?
Och varför finns det en liten metallknapp där bakom? Det är inte en magnet men däremot av ett järnhaltigt material så att en magnet kan fästa på den kanske även med litet plast emellan.
Får väl säga att detta var ett av de mest betydelselösa problemen jag stött på men jag vill verkligen förstå vad som är den designmässiga idén bakom detta...